you are the only one i want..

Sitter i sängen nu och nyss sköljt av mig lite snabbt, efter att ja följde med Stefan till
tåget som gick hem vid kvart i 9. Haft en sjukt mys dag alltså, orkar inte gå
in mera på det, för är så satans trött.. Så smsar jag med några och så skriver
jag med Sanna på fb^^Men tänkte ge er en snabb update
sen ska jag bädda ner mig i min nybäddade säng;)
¨
Men somsagt skola imorgon också.. Men bara 4 dagar skola sen börjar lovet
och jag drar till min bejbi Nathalie, så gäller att börja packa snart också D:
Ska bli underbart att få träffa mina saknade brudar där nere alltså!
Men snart somnar jag för jag är så trött, så jag bloggar imorgon.
Ciao:*
Åh men denna söta bilden säger jag nattinatti:*


Sv Det var shoppinghelg i Skövde denna helg så vi har vart där inne både lördag o söndag, haha, och idag vart det även en sväng till mina föräldrar :) Har du nåt skoj planerat i veckan?

2012-04-02 // 01:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback