You are going to get hurt and feel pain through your life. But when you die everyone will see your scars and wounds, and know what a fighter you was.

Ligger i min säng och är typ död, käkade för en stund sen.. riktig stor
ätare är jag alltså, kastade typ hälften av maten..
Men Bella drog hem för någon timma sen och har även hunnit va hos
mamma och hämta min hårfärg, tack Mamma.
Men de ska jag färga i helgen, kommer aldrig lämna huset förrän mitt hår
ser bra ut.. Åh snäll som jag är ska ja faktiskt visa er hur förskräckligt
mitt hår ser ut för stunden..
¨
Men iallafall innan maten kollade jag och min kära lillebror på gårdagens
BB avsnitt dårå, hatar åh nt ha TV11 hos pappa nu när jag har lov och
orkar va uppe på kvällarna:c
Åh sen ska jag väll bara chilla ikv, kolla någon film och sen sova kanske..
Vi får se helt enkelt, vi kanske hörs senare.
Ciao:*
DAGENS OUTFIT: jeans-jsfn // tröja-H&M // mössa-Cubus
inte världens bästa bild, men ni ser ju att håret är ljust framtill
och ju längre back man kollar ju mörkare är de.. jävla skit hår..
åh det är VÄRRE på riktigt.. Så ni som ser mig kommer få er ett skratt..


ha en bra kvälll!:)

2012-04-12 // 19:11:37

snygging !! :)

2012-04-12 // 19:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback