varje gång jag hör ditt namn, uppstår ett leende på mina läppar

Sitter i sängen och Bella på golvet åh vi tjockar oss med cola och pringles:')
Lyssnar på musik och bara softar galet asså, nyss sköljt ur hårfärgen också..
Jävla skit hår alltså, får damp.. Typ utväxten som har blekts sen de andra har
typ ingen skillnad vad jag sett nu när de är blött..
Men behövde bara 1packet, så ska bleka det imorgon igen, slita på håret, check
¨
Ni får se bild imorgon, för tänker inte föna håret och slita ännu mera i onödan liksom..
Har verkligen damp på mitt hår för stunden.. Om de inte blir stor skillnad imorgon
lovar jag att ja köper en as blond färg och satsar på blont,oranget,gult hår förfan!
Vill ha bort mitt mörka hår nu, så håret kan vila sen innan jag ska lägga in slingor
tills sommaren liksom åh är ju inte särkskillt länge kvar..
¨
Men imorgon ska min älskade pappa iallafall beställa hem ett speciellt schampoo till mig
som bleker håret vid varje dusch, men endå är typ skonsamt för håret, UNDERBART!
Men nu har jag inget mera åh skriva, bloggar imorgon.
Ciao:*
lagom söt muppig tjej alltså..


sv; tack!:D

haha nä, hänt allt för ofta nu :P

2012-04-11 // 23:31:38

sv; haha nä ;D

2012-04-12 // 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback