väldigt kär men obeskrivligt ensam..

Nu äre frukosten som väntas, allt är packat, jag är klar har myskläder på mig
inför bilresan till Nathalie. Om ca 30min blir jag upphämtad så börjar färden
ner till västkusten!
Fyfan vad ja längtar, saknar min bebis så jävla mycket ju, och vi kommer ha en
helt sjukt underbar vecka tillsammans!
Har inget spec att blogga om nu heller så, vart vaken sen typ 6imorse, haha(a)
kunde inte somna om för jag längta så mycket!
¨
Men snart så bär det av tack och lov! Men nu måste jag äta åh det så jag
är klar, åh kan väll säga att de ser ut som min väska ska explodera för den är
så full med kläder:') Men den andra väskan med skor i är det ingen större fara
med iallafall haha;))
Men vi hörs kanske senare eller ngt.
Ha en bra fredag, Ciao:*
Dagensoutfit: mjukisar: BikBok // tröja- internet // neckless-hihi:*
Åh så kör vi på en naturlig osminkad Rossana idag, sött:')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback