you're the only thing that still is worth holding on to

Förlåt för sämst uppdatering idag men jag har mina anledningar..
Allt började väll i natt, somnade runt 12 men vaknade vid typ
halv 2 igen, sen smsade Stefan och frågade om ja kunde snacka tele..
Så pratade vi i kanske två timmar, eller prata och prata.. Jag grät som en
liten treåring under samtalet också..
Men du ska veta hur lycklig jag är för allt du gör för mig, du är underbar!
¨
Somnade runt typ halv 5 imorse, och vaknade 1000ggr om, sen vaknade jag
runt halv 8 för Alaska bet mig i foten..>.< Åh då orkade/kunde jag inte somna om..
Så låg kvar i sängen och smsade med Evelina en stund om allt och inget..
Så gick jag upp sen runt 9 och åt frukust.
¨
Så vad har jag mer gjort idag.. Jo jag har hjälpt till att städa hemma, påbörjat
Pavolan som ska bli till ikväll, hjälp mamma och städat, vart med henne och
handlat och så har jag bara legat och stekt i solen och smsat med Evelina,
Gabbe och Stefan!
Men nu har jag nyss käkat grillat kött, potatis, massa såser och ett grillat bröd
som jag bakat, värsta grymma hemmafrun kommer jag bli!;)
Men nu ska jag fixa på min nya design som kommer upp i veckan kanske..
ehe ha en bra Valborg iallafall^^
bjuder på gött mke bilder nu, som förlåt för min sämsta update..
Ciao:*
min fina missfärgade arm:') gulgrön är den.. värre på riktigt haha..

dagens första outfit: jeans-VILA // tröja- present från mammi
Dagens nuvarande outfit: jeans-Gina // linne-H&M // tröja-gina
älska väädret idag alltså!

liten färgskillnad;$?

ny jacka. och detta får bli den sista bilden för detta inlägget^^





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback