please take me away from here..

Blir dåligt med inlägg idag men ni får leva med de(a) Vaknade runt halv 10,
och fixade mig snabbt då för att hinna med halv 11 bussen till mamma.
Så väl där gick vi först ut på en promenad i ungefär en timma, härligt de!
¨
Efter det började storrensningen av mina tre garderober.. Det tog sin tid, men
vi rensade ut 4 svarta stora sopsäckar med kläder jag inte skulle ha kvar, så
nu är det sjukt tomt i mina garderober, från bomb till inget..:c 
Men det betyder att jag måste inhandla nya kläder, underbart!
Sen så efter de började vi rensa lite i mitt databord som jag inte ska ha kvar,
samlas bara massa skit på det så.
¨
Men det är inte helt klart så det ska jag fixa nästa vecka hehe.. Men iallafall
kollade också på lite saker till mitt rum och så beställde mamma en supersöt
topp till mig, längtar ihjäl mig tills den kommer hem! tacktacktack♥
Jo juste har fått en ny tröja också, bild efter inlägget^^
¨
Men åkte hem till pappa igen runt 6, så när jag kom hem drog jag och min
kära lillebror Mathias, till ica och handlade inför kvällen, nu ska de tjockas!
va ju att köpa två chipspåsar billigt, klart man satsar;))
Så ikväll ska han och jag ha mys kväll och kolla film osv.
¨
Men nu ska jag kolla på gårdagens BB avsnitt, blev ett halvlångt inlägg
menmen ni läser om ni vill;o
Ciao:*
Dagens outfit: strumpbyxor: H&M // linne- Gina Tricot //
kofta-JC // Jacka-Gina tricot
Nya tröjan



bland allt rensade hittade jag dessa bilder.. Tänk att jag faktiskt varit
sportig en gång i tiden:')


tomma garderober osv... Måste verkligen fyllas:o

Toppen som mamma beställt till mig, underbariiing är den!


Allt bra ?:)

2012-04-28 // 20:18:47
» Sofia

Hej du! Fin blogg! :D Jag bara undrar om du vet någon bra sida eller affär där man hittar billiga och snygga (helst rosa leopardmönstrade och glittriga) iPhoneskal till iPhone 4s?

Kram Sofia <3

2012-04-28 // 21:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback