the world is yours

Ligger i sängen nu med ett glas oboy och toast, gött hungrig känner
jag att jag är nu. Pratar även med Evelina och Stefan på fb.
Men blev inget mera inlägg igår för fick typ springa till tåget vid halv 9
för att inte missa det.
¨
Så vid typ 10 i 11 var jag framme hos sjukt saknade Stefan. Så igår
chillade vi bara, kollade film eller ah ja skulle tydligen kolla men inte han för
han hade sett den haha D:
Men aja tillslut så kollade vi väll lite på den, efter de kollade vi två filmer
till, åh hade de bara sjukt mys. Vi somnade väll mellan 4 och 5 inatt tror jag o.o
¨
Så vaknade vi på eftermiddagen någon gång och har bara chillat hela dagen och
segat isönder, men det är härligt det med^^
Sen vid 7 åkte jag hemåt efter underbara dagar. åh nu sitter jag här och
har tråkigt:c  funderar på att lägga mig och sova snart, trött chey alltså:o
¨
Jo juste Evelina smsa mig imorse och snackade om ngn suit of sweden och fattade
nt ett skit o.o men har tydligen vunnit en marinblå suit of sweden:') visste inte ens att
jag hade vart med och tävlat förrän ja kollade igenom deras sida ahah.
Men de tackar jag för;)
Men vi hörs imorgon, Ciao:*
åh nu är mailet skickat också hihi:')

lagom söt bild från imorse också, somnade med sminket på.. Så är
lite svart under ögonen D: åh passade på åh ta denna charmiga bilden
då ja försökte ta bort de svarta haha:'')
åh VACKER morgon frisyr.. håret står åt alla håll åh kanter:')



We're simply the best!

Moahaha, nä men älskar oss bejb!:D<3 :*

2012-04-17 // 13:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback