lagom härligt irriterad tjej alltså...

Sitter i soffan åh är lagom jävla sur alltså.. Blekte mitt hår igår.. och idag..
Men de blir ju förfan inte ljust.. de har väll blivit mellanbrunt nu kanske
istället för svart..D: Men somsagt utväxten är det som blivit ljust.. Gött jäkla
irriterrad på de alltså..
¨
Men iallafall Bella ligger och sover fortfarande sömntuta de där alltså;) Åh
tror jag ska åka till mamma sen och hämta min hårfärg som står där så
kanske den vill bleka mitt hår..
Men funderar på åh va idiotisk och slita satan på det genom att köpa en
väldigt ljus färg och sedan ta den lite mörkare ifall de blir oranget vilket
det lär bli.. Men kollat runt lite på internet nu så fått lite idéer om hur
jag ska göra;)
¨
Men nu har jag inget mera att skriva om. Så jag bloggar senare idag
så får vi även se hur det går med mitt hår..
Ciao
ni får en bild på mina små bebsiisar:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback