tiidfördriv och tidsinställt inlägg såhär under valborg

Frågor om dig själv

Namn? – Rossana Tidblad

När fyller du år? – 25 maj

Några piercingar? - i öronen

Vilken årstid är bäst? – Sommaren!

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna upp personen som alltid ger mig en grym trygghet..

Vad tycker du mest om hos dig själv? – jadu, finns flera saker jag börjat gilla.. & trivs med utan åh klaga.

 

Frågor om förhållanden

Är du singel? – aah..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja de gör jag.

Hur många har du varit kär i? – 2.. men den första va inget mot den andra..

saknar du någon? Mer än ord kan beskriva..

hur ska din kille vara för att du ska fastna för honom? Han ska va snäll, charmig, få mig att skratta & må bra. Alltid ställa upp och sen älskar jag blåa ögon eheee.

 

Frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? – de allra närmsta

Vem är snyggast av dina vänner? – kan inte välja ut en;o

Vem är mest party typen? – Nathalie babe:*

Vem är den du helst har filmkväll med? – jadu de beror på.

Vem av dina vänner är mest "evil"? – Evelina måste de bli.. fast jag är lika hemsk jag.. men ah(a)

 

Frågor om idag

Vad har du gjort? – sovit, vart ute i solen, bakat osv

Vad ska du göra nu? – rensa i rummet igen..

Vad har du ätit idag? -  mackor, och middag

Har du duschat idag? - aah

Är du trött nu? – lite(a)

Vad händer i morgon ? – va ledig, steka i solen om de är bra väder, och chilla!

 

Annat

Hur mår du just nu? – ja vene..

Är du hungrig nu? – nej fy

Vad är klockan just nu? – 19.27

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – facebook, blogg.se & ngra olika bloggar

 

Telefon/mobil

Vem ringde dig senast? - Stefan

Vem ringde du senast? - Stefan

Vem sms:a till dig senast? - Evelina

Vad står det i ditt senaste sms? – bra<3

Vilken mobil har du just nu? Samsung galaxy s2

 

Musik

Lyssnar du på musik just nu? - japp

Vilket är ditt favoritband/artist? – har ingen

Vad gillar du för musik? – de mesta

Gillar du punk? - njeee

 

Kärlek

Är du kär just nu? –

Har du haft sex den här månaden? - ja

Har du kysst någon idag? -  nope

Är du romantisk? - Jadå

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – nej;o

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Förhållande..

Har du varit tillsammans med två samtidigt? – neej! Eller på dagis åh lekis typ xd

Vem sov du senast bredvid? - Stefan

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? njee




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback