tidsinställt tidsfördriv dåå

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?
det hoppas jag

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?
jaapp

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
ja vene riktigt..

4. Skulle du någonsin le mot en främling?
Jarå

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?
inte upprörd, men inte överlcyklig över det direkt.. ja.. men valen är ju mina:))

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?
japp

7. Vad exakt har du på dig just nu?
troser, bh, tröja

8. Hur ofta lyssnar du på musik?
väldigt ofta;o varje dag, typ hela tiden^^

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?
Jeans

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?
de kan jag inte svara på, men de tror jag eller hoppas ja iaf inte

11. Är du en social eller en asocial person?
Social, men blyg till en början(a)

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?
ah

13. Vad sägs om "R"?
de tror ja nt o.o

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?
ja, klart jag gör

15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?
ja.. mer klarblåa..

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?
japp

17. Nämn något om den här dagen du ogillar
seg som satan

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?
jaa!

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?
ah precis, med Evelina mums:*:*

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?
finns de väll

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?
beror på hur man ser de..

22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?
lillebror Mathias

23. Får du en massa förkylningar?
japp 24/7, sämst immunförsvar-.-'

24. Är det någon som hatar dig?
det tror jag:)

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?
de är läskigt, åh är as feg, men gör de endå, men tkr nog nt om de.. o.o

26. Vill du ha hål i din tunga?
Nej, inte längre

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?
2010 tror jag det blir o.o

28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?
Igår,

29. Tror du någon har känslor för dig?
de kan nt jag svara på.. men får väll hoppas..

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?
nje inte direkt men

31. Hade du en bra dag igår?
den va väll okej

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?
ja det hade jah.

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?
aah

34. Vad är det bästa med skolan?
lunchen.. haha nejmen fy, typ rasterna åh kompiiisar

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?
ursäkta..?

36. Var du singel under förra sommaren?
under halva, ja. inte andra

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?
Nej tack och lov

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?
nejnej, han är snäll han:)

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?
ja vettefaan

40. Är du bra på att dölja dina känslor?
njee

41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?
nope

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?
Båda två

43. Hur är ditt hjärta?
Mitt hjärta är ett hjärta..

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?
nämner inga namn men:))

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?
nej

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?
ahrå

47. Vem var den sista personen du var i telefon med?
evve

48. Har du någonsin känt dig ersatt?
aah

49. Vaknade du arg?
nej trött^^

50. Är du en svartsjuk person?
jaa, men försöker ändra på de, men mindre nu än förr

51. Senaste person du gråtit framför?
Stefan

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?
Ja, finns många

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?
klart jag skulle

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?
nope

55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?
ja raauwr Evelina;))

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?
jadu..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback