stay true to your heart

¨
Sitter hemma i min säng och gör inget alls, ska snart kolla på gårdagens
BB avsnitt, hade mitt NP i svenska idag, gick bra osv, stolt chey:')
Men åkte hem efter det, haft ont i magen hela morgonen, men pallrade
mig till skolan bara för att få mitt NP gjort, sen så blev det värre åh
det va som de liksom högg till vänster åh lite uppåt i magen D:
¨
Är sjukt seg i huvudet också, sprängande huvudvärk, lyckat om jag håller
på åh bli sjuk när jag drar till Nathalie bebis imorgon bitti liksom D: Menmen
lite sjukdom stoppar nt mig;)
Men nu ska jag checka BB, tjocka lite med mitt påskägg och chokladkanin som
jag fick av mamma idag eftersom jag inte är hemma i påsk och åker till pappa ikv(a)
Vi höres senare, Ciao:*
DAGENS JAG;)
DAGENS OUTFIT: jeans- ?? // tröja- Gina // neckless- inte mitt(a)


Fin blogg! :)

kolla gärna in min : www.zainabghazi.devote.se

2012-04-05 // 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback