some days, i break

What am I gonna do when the best part of me was always you,
¨
Chacha bitches i'm back!
nejmen nu ska jag bete mig, anledningen till att allt spåra osv va för
att jag hade en sjuukt dålig dag, och så fick jag veta några saker så allt
rasade.. idioter
Men iallafall jag mår finfint, eller ah som jag brukar, var på sjukhuset igår
och röntgades, svar kommer väll nästa vecka, men ska få en ny tid på vc
också..
¨
Åh idag äre ju fredag och det är underbart, men vaknade och såg att det
va skitväder så ville jag lägga mig i sängen och sova bort hela dagen, för
humöret sjönk då..
Menmen drog till skolan och klarade den. Jo juste imorse hade ju kattungarna
spel, först den vita började bita åh bråka med jeansen jag hade på mig.. Sen så
får den gråa något ryck och börjar klättra upp längs mitt ben hängandes i jeansen..
Ja de är inte normala någonstans iallafall.. o.o
¨
Men nu sitter jag och väntar på mat är super hungrig, och juste håller på att göra en
cheesecake, botten är klar så den ska svalna osv så ska jag fixa det uppe på efter
middagen någon gång.
Men ha en bra fredag så hörs vi^^
Ciao:*
gullegumman:* haha;)
Ni får samma bild som Evelina babe fick, så kan ni också tycka om
mig för att jag är så sööt;)haha nejmen nya hårfärgen dåårå.


» ellen

sv: så bra :) med mig är det skit..

2012-04-20 // 20:14:59

hoppas du haft en bra dag sötis :D

2012-04-21 // 01:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback