sitter kvar med tårar på kinden, och...

Vaknade för kanske en halvtimma sen? Ja vaknar aldrig
senare än 10 nu för tiden o.O ganska härligt endå så slipper jag sova
bort hela dagarna^^
Men nu ligger jag i min säng och kollar på en spec sak, åh så
håller Mathias på åh fixa frukust till mig, kokar ägg och hela alltet, hur
söt som helst ju:') Efter frukusten ska jag kolla på BB åh sen idag
vet jag inte vad som händer..
Hålla mig inne åh iväg från människor tills imorgon då jag ska försöka fixa mitt
hår för en tredje gång..
¨
Men har egentligen inget mera åh säga just nu.. Så bloggar senare under
dagen någon gång, för nu är frukusten klar så måste ja leta upp min medicin
också så ja inte glömmer den^^
Ciao:*
jag just nu, lagom gött slö tjej som håller på åh bli förkyld..-.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback