she hopes and dreams that everything will be okay...

Har rast på entreprenörskaps lektionen nurå. Fattar absolut inget av denna lektionen..
Så tur att jag inte ska bli entreprenör eller vad det nu heter o.O
Dagen slutar klockan tre idag? Åh vill bara hem.. Mår inte alls bra..
Huvudvärk, ont i mina typ höfter där höftkulerna är, sen i mina knän, och allt, kan förfan
inte ens gå ordentligt..
¨
Men ah efter skolan går bussen hem typ 45min senare? Så ska se om Nathalie vill snacka
i tele med mig då, för måste snacka med henne så hoppas hon har tid då;o
Men nu ska jag va social med Evelina bejb så kan vi ha lite kul och skratta till ah..;)
Men vi höres senare, Ciao:*
it's you who put the smile on my face,
and it is only real, when i'm with you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback