promise me you'll think of me everytime you look up in the sky and see a star

Ligger i sängen och kollar på BB, magkrampen har försvunnit nu iallfall
tack och lov.. Ska snart kolla på film tror jag, men inte bestämt vilken
det blir ännu. Sitter även åh tjockar lite med de nya mentosarna med
smakerna vattenmelon och mango-apelsin.
¨
Efter filmen ska jag väll försöka sova eller något? är lagom gött trött
alltså.. Imorgon äre söndag, näst sista dagen på lovet åh har inget planerat
för imorgon somsagt, åh på måndag har jag ju studiedag, åh då ska jag
väll dra iväg under dagen tror jag? åh så.
¨
Åh orkar verkligen inte skolan längre nu känner jag, men är iallafall mindre
än 2 månader kvar nu eftersom de är 14april åh får sommarlov 7juni, underbart!
Men kanske bloggar senare vi höres.
Ciao:*
bild från föruuut


hoppas du får en bra kväll!:)

2012-04-14 // 21:59:21
» ellen

allt bra med dig? :)

2012-04-14 // 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback