nobody really knows the way i feel..

Nyss kommit hem och sitter nu och lyssnar på musik och ska fördriva
tiden fram tills kvart i två typ då jag ska gå ner till pappas jobb.
Men iallafall vaknade runt halv nio idag, åh vid 10 över nio gick
jag och mötte mamma så gick vi till vc.
¨
Väl där så kollade läkaren typ alla mina leder D: Åh efter de så fick jag
ta miljoner blodprover, vet inte vad allt för, men ett var för borelia iaf,
det vet jag.. åh höll på och svimma när jag gjorde de, fy D:
Men ska typ även på en kallelse nu till sjukhuset igen och få träffa någon
barn reumatolog*stav* som ska kolla allt och shit, så blir väll
att åka dit snart.. känns snart som ja bor på vc & sjukhus haha D:
¨
Men efter läkaren gick jag och mamma och fikade, tjockis ja är:')
Så idag har jag även fått hem mitt schema för sommarjobbet, haha men
hon som fixat de hade stavat mitt namn fel, så fick ett litet förlåt på de haha;)
¨
Men nu har jag inte mycket mera att säga för stunden, bloggar
senare under dagen då jag har tid/ ork^^
Ciao:*
Dagens slö outfit: mjukisar- BikBok // linne- Gina Tricot
dagens facelook haha, osminkad söt chey;)

haha(a)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback