navelpiercing?

Sitter just nu och funderar fram och tebax om det är värt att pierca
naveln nu innan sommaren. Efter piercingen får man inte bada i sjö osv
eller sola under de 6-8 första veckorna.
Vilket innebär att ja inte får börja förrän vid mitten av juni typ om ja tar den
så snart som möjligt..
Men vill ju så sjukt gärna ha det, men är ju sjukt rädd för nålar osv också
så hur ska de gå..? haha D:
Men ska prata med mamma och pappa i veckan, kanske en tidig födelsedagspresent;)?
ska bah fixa snygg mage sen dåårå också haha
Men äre värt det?
Men iallafall förutom de så ska jag snart äta en bit cheesecake tror jag
och kolla på något program på teve haha(a) om det nu finns något o.o?
Menmen vi hörs senare tror jag eller imorgon;)
Ciao:*


Fin blogg :D

2012-04-22 // 19:57:44
» Emma

ja lova det gör inte ont att ta hål i naveln, man kan tro det ja va jätte rädd när ja skulle ta hål i naveln men det känns som att ta i öronen typ

2012-04-22 // 22:08:14

jag har och det är 7kt fint ju :D

2012-04-22 // 22:41:18

sv; jag tog i april, och min kompis tog nyss :) det är ingen fara med att bada osv, du kan göra det efter 2 veckor, tvätta bara rent efteråt ;)

2012-04-22 // 23:00:56

Härlig Blogg du har!



Bloglovin-byte? =)

2012-04-23 // 06:31:04

Hejdu! Jag tog min piercing för 2 veckor sedan. Jag tog den på Downtown i Södertälje, vilket jag rekommenderar starkt!

Man får börja bada, sola & basta efter 2 veckor. Sen ska man göra återbesök efter 5-6 veckor, sen får man inte byta piercingen på 6 månader, tror jag det är iaf.

Det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra, det var jätte snabbt över! Så jag rekommenderar det stället grymt mycket! :)

2012-04-26 // 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback