kärlek är bara ett ord, tills nån kommer och ger de en mening, och det gjorde du..

Ligger ned bäddad i sängen och skriver med mina bästa tjejor
Frida och Evelina^^
Har nästa nyss rakat benen och de då, och tagit ett långt bad, och
innan jag bäddade ner mig i sängen så smörjde jag in hela kroppen
men bodylotion så nu blir ja som en bebis:') ahah nejmen.
¨
Men iallafall är sjukligt trött har även passat på att trycka i mig lite
vindruvor ikv, första paketet är snart slut;$ Medans mina bröder åt
glass satt jag och åt vindruvisar, känner mig lite duktig alltså:')
¨
Måste även snacka med Bella om när vi ska springa igen, va längesen
nu men min kropp har inte riktigt tillåtit de.. Men måste skärpa till
mig nu och komma igång igen:o Beach 2012 närmar sig ju..
Men nu har jag inget mera åh skriva, bloggar imorgon antingen innan
eller efter läkaren haha;)
Ciao:*
förvirrad flikka...? oohja;)
jag just nu, och med denna bilden blire godnatt för nu ska ja släcka
lampan hihi:*


sov så gott inatt sötis! :D

2012-04-24 // 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback