inte ens om 100 år kommer jag att glömma dig..

Nyss typ hemkommen från en kvällsjobb, super kul verkligen(y). Blev
3.5timma så helt okej. Åh trodde jag inte skulle klara de pågrund av mina
leder, men efter värktabletter i massor och ett varmt långt bad så funkade
det.
Har iallafall nyss också bytt om, tvättat bort sminket och fixat med min
räkmacka som jag ska äta nu hihi, supergott.
¨
Men har inte så mycket mera att skriva, jo imorgon åker jag till mamma. Vi
ska rensa ur mina tre garderober på kläder och kasta de som jag inte
använder/vill ha.. De kan behövas med tanke på att jag kanske använder 1/3¨
av mina kläder inte ens de haha..
Så ska vi beställa en mega fin tröja till mig och så lite saker för rummet
troligtvis^^
¨
Jo juste kollade på våran skolsida på internet där vi har schema, frånvaro
osv osv. Så har två av de nationellaprovens reslutat kommit upp, båda i
svenska. Åh resultaten var i Läs & muntliga, och på läs fick jag B och på
muntliga fick jag A iiihiii lycklig tjej(a):D
Men nu ska jag äta min macka, vi hörs imorgon.
Ciao:*
Kvällens outfit: jeans- Gina Tricot // tröja-Gina Tricot
facelook för kvällen kan jag väll bjuda på också haha;)


underbara räkmacka:')


» Ida

fin blogg du har :)

2012-04-27 // 23:28:41

Hoppas du får en toppen lördag! :-D

2012-04-28 // 07:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback