"i'm okay"

Vill inte blogga har inte alls lust med det.. Men ger er endå en liten update..
Åkte till pappa förut somsagt, drog ut och sprang med Bella osv.
Så kom jag ham började packa allt nu är iprincip allt klart inför imorgon.
¨
Men nu ska jag stänga ner min data, byta om och göra mig klar för sängen..
Detta kommer bli en låång natt känner jag på mig, när allt startar redan nu..
Men ah jag gör väll någon uppdatering imorgon innan jag drar, om jag nu
känner för de beror på..
känner hur allt faller i sär.. Hoppas något kan byggas upp när jag åker
iväg från detta skit stället..
ah hoppas ni haft en bra dag och får en bra påskhelg.
hejdå..
say i'm okay with a smile on your face, and everyone belives it..
i want you to be here, and give me one of your hugs and tell me that
i'm not okay.. Because you're the only one who see through my "lies"..


Sv Haha jo men alltså, man plockar fram det för en enda helg liksom. Har större förståelse för julpyntet som faktiskt är framme ett par veckor iaf :D

2012-04-05 // 23:26:03
» Tess

Glad Påsk!

Hoppas helgen inte känns allt för lång ;D

Har en HelgensBlogg-tävling som avslutas lagom till lördag :)

2012-04-05 // 23:39:39

hoppas du sover gott! :D

2012-04-06 // 00:29:48
» Liniz

hej underbara du kolla in min sida för bloggare på fb just nu är vi 295 medlemmar men ju fler vi är ju roligare blir det eller hur?

https://www.facebook.com/groups/BloggSharing/

2012-04-06 // 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback