if you really want more, scream it out louder

Ligger i sängen och dunkar musik och tankarna far hit och dit..
Första skoldagen efter lovet avklarad.. den sög rent utsagt, allt var
bra tills jag kom in i skolan.. sköt ert så sköter ja mitt, svårt åh förstå?
Men iallafall hade två lektioner, åh på långrasten drog jag och Evelina
till stan och käkade och chillade galet.
¨
Har egentligen inte mycke att skriva om för är verkligen inte på humör..
Så detta får bli ett kort inlägg innan jag får något psyk här på bloggen,
för det är inte långt ifrån nu av allt.
Jag är ingen maskin liksom och klarar av för mycket saker på en gång..
aja vi hörs nog senare.
Ciao
Dagens outfit: jeans-jsfn // tröja-julklapp
Så underbar du är gumman;) ger mig styrka så jag hinner med
bussen ahah:*:* love u♥


ha en bra kväll!:D

2012-04-18 // 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback