if people try to bring you down, it's only means that you're above them

Ligger i sängen och mår lagom illa.. Ingen skola idag för när jag vaknade och gick upp
så började jag skaka, kallsvettas, må sjukt illa och kändes som jag skulle kräkas..
Seriöst damp, får ju inte bli sjuk nu inför lovet förfan!D:
Så bad pappa sjuk anmäla mig så har jag sovit fram tills 9 ungefär, låg och smsade
en stund innan jag somnade också så.
¨
Har nyss vart uppe en snabbis och fixat med tvätten, tvättar massa duktig som jag är
inför min resa till Nathalie nu ju. Skulle kanske bli en bra hemmafru;)? kan städa, tvätta,
laga mat ibland, och göra mackor haha;)
Men nu ska jag snart försöka ta mig till köket och äta lite, och efter det ska jag faktiskt
försöka packa så mycket som möjligt.
Men bloggar senare under dagen.
Ciao:*
lagom sleeten tjej...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback