i'd cross the world for someone like you

Sitter och har rast nu från entreprenörslektionen.. Den kan helt enkelt gå
och dö på ett eller annat sätt.. Vi ska liksom fixa en guidad resa med buss
längs "gröna kusten" ett område här, och de går ju åt hell..:c
Åh ja fick uppdraget att ha hand om budgeten.. Känns bra jag som seriöst
suger på matte, och på lektionerna i skolan så räknar jag ut mina svar genom
att kolla Evelinas papper..;$$
¨
Åh dör snart också för har sprängande huvudvärk, jävla skit klassrum, mår
aldrig bra i det.. Åh så börjar självklart mina leder smärta mer och mera nu..
Slutar om en fucking timma också, fml..
Sen är ju bara mitt liv allmänt skit just nu.. allt går upp och ner osv..
orkar nt D:
Men nu ska jag spela rumble med Evelina så grymma som vi är på de;)
Vi hörs senare, Ciao:*
liten nyfödd söt Rossana;$


Sorry för sent svar, har varit i Frankrike i en vecka! :D



sv: åh okej! allt bra ? :D

2012-04-04 // 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback