i wrote a letter to you that you never read, because i never showed it to you..

Jag kommer drunkna, men inte i dina ögon denna gången.. Utan i mina egna tårar.
¨
Kom nyss hem från Marie typ. varit där och firat henne och fikat eftersom hon
fyller år idag, tjöckat med tårta.. Måste verkligen sluta upp med allt sånt nu,
imorgon är sista dagen för har NP så har godis till de ehe;$
¨
Men iallafall sitter bara i min säng nu och stirrar iprincip rakt ut i luften..
Vet inte vad jag ska göra eller något, så blicken är bara riktad på väggen
framför mig..
Ska snart fixa mig för sängen och sova, vill inte vara vaken längre..
Har inget mera och skriva, så bloggar imorgon typ.
Ciao:*
the letter that you never had the change to read..


hoppas du haft en bra dag sötis :)

2012-04-25 // 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback