i wish i'd had the chance to change your mind and choice..

Sitter i min säng nu och gör inget, låter bara tankarna fara fram och tillbaka..
Valborg idag dårå, ätit sjukt gott, och efterrätten var det heller inget fel på.
Hittat min starka sida här i livet.. haha..
¨
Nejmen mera seriös dårå, vid åtta drog jag med de vuxna till majbrasan och
checkade, varmt och gött var det där iallafall. Åh massa fyrverkerier var det
också, så min nacke mår inte alls bra nu efter att ha stått och kollat upp i himlen..
Men iallafall imorgon får vi gäster hit så de blir bara att chilla hemma då.
¨
Men har inte mycker mera att skriva om, jo gjort om lite i designen typ tillfälligt
blire denna, om ni inte ser klicka F5, 1000ggr om!
Men ska faktiskt lägga mig nu, och plågas lite granna osv..
Vi hörs, ciao:*
min efterrätt, pavola som den heter:')




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback