I only miss you when im breathing

Har nyss spelat ngn motorcykel spel med mina bröder.. Att spela kan inte
va bra för min hälsa då jag är världens sämsta förlorare... Ah mina bröder
har fått sig ett skratt iallafall då ja skrikit att spelet är sjukt i huvudet och
att ja ska söka upp mina motståndare osv.. Så nu är jag lite smått hes också..
¨
Men sitter iallafall just nu också och väntar på att min bästa Evelyn ska komma hit,
inte träffat henne på månader så ska bli underbart, sjukt saknad är hon alltså! Så ska
hon sova här i natt, så ska vi väll bara mysa, prata och så blire väll massa bilder
som alltid.
¨
Inget mer att skriva om nu, bloggar väl mera under kvällen eller imorgon, lovar
er bilder iaf^^ hoppas ni har en bra fortsatt Fredag.
Ciao:*
min otroligt saknade♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback