i only have eyes for you

Det är kaos, har nyss lagt ner iprincip alla kläder i min sportbag som jag ska
ha med till Nathalie, typ 2 tröjor ska med från mamma också, sen så är all
packning klar:') Känns inte som jag ska va borta en vecka.. snarare en månad D:
haha.. Så typiskt mig, åh jag vet ju att jag endå inte kommer använda allt.. men
ah endå så ska allt med;$
¨
Men sitter åh skriver med gött folk också, pappa slutar runt två, så då ska han köra
mig till mammi, och när jag kommer dit ska jag kolla smyckerna som jag fått, som
morfar var och lämnade där i förra veckan:D
Så ska jag även jobba på mitt NP föredrag i svenska, så de kanske blir klart
idag/ imorgon eller något..
Men nu har jag inget mera åh skriva om, bloggar senare idag.
Ciao:*
ja, åh jag tänker inte ens säga hur mke kläder det är som jag ska
ha med åh tryckt ner i den väskan... men ah de är mke iaf;$

lagom slö söt flikka;) "life life life" hihi:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback