i don't wanna be without you babe

Sitter typ nyduschad i sängen och ska snart blåsa håret och så.
Väntar på att en viss person ska smsa också så jag vet hur de blir idag.
Åh är sjukt hungrig.. Får be pappa fixa maten snart eller så får ja tjock i
mig muffins haha(a)
¨
Men fram tills nu har dagen varit seg som satan bara tråkat och inte haft
iprincip något att göra-.-
Hatar verkligen söndagar..:c Borde ju egentligen se min söndag som en
lördag eftersom jag är ledig imorgon också:o menmen.
¨
Har inget mera åh skriva nu, får se om jag hinner med ett inlägg till sen om
jag ska dra iväg, men om ja blir hemma så får ni väll ngt mera inlägg.
Ciao:*
random we<3it bild


» Lajna

Hejhej, jag har startat upp bloggen igen, hade vart kul om du kolla!

Kram Lina! :)<3

2012-04-15 // 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback