i am lost, i am vain, i will never be the same without you

Nyss hemkommen dårå. När jag kom hem så åkte jag och pappa direkt
igen och köpte vindruvor till mig.. vindruvsgalning, ohja;$
Men så kollade vi även lite presenter osv haha^^ Så just nu sitter
jag och väntar på maten, hungrar ihjäl snart..D:
¨
Eftermaten blire åh chilla, rakabenen och allt de och ta ett långt bad.
Sjukt trött är jag, att inte må bra tar verkligen all min ork hah>.<
Men får lägga mig tidigt idag så får jag ju lite sovmorgon imorgon,
ska typ upp vid kvart i 9 så.
¨
Har egentligen inget mera åh säga, eller jo efter skolan drog jag till
stan och testade tröjan.. den va verkligen chockrosa.. Lite för mycket
även om de är snyggt till brun kropp, hade hoppats på att den var med
korallrosa menmen.. Den finns i vitt också så:')
Blev även förälskad i ett par jeans, så när pengarna rullar in på konton
ska dem fanume inhandlas!
Men nu har jag inget mera åh säga, Ciao:*
igga tjöööck magen;)
Så sjuukt snygga jeans:') 1000x snyggare irl.

tröjan, sjukt söt men blir nog en vit, åh färgen görs inte rättvis.

älska vindruvor, nu ska de tjockas med dessa;) nyttigt & gott

jag alldeles nyss dååråå


sv: Kanon!

Jo, det är helt okej här. Själv då? ^^

2012-04-24 // 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback