cuddling, i like that shit.

Ligger i sängen och äter lite frukust och ska strax kolla söndagens & gårdagens
BB avsnitt.. Blev ingen skola idag, eftersom mina tabletter som ger mindre smärta
för mina leder är slut så kaosar mina leder totalt..
Så imorse när jag vakna låg jag och grät i sängen för att så fort jag rörde på mig lite
gjorde det så ont så jag inte visste vart ja skulle ta vägen..
¨
Men lyckades iaf somna om tills kvart i 11 kanske? Åh nu ska pappa fixa nya tabletter
till mig så jag klarar av att gå i skolan och inte behöva ha så sjukt ont..:c
Har inget mera spec att säga just nu, åker iallafall till mamma runt 2 tiden.
Men jag bloggar mera sen under dagen.
Ciao:*
sleeten söt rossana dååråå haha;) 
åh mitt sår på näsan är snart borta, lycka:')


Allt bra? Hoppas du får en bra dag!! // www.ziingogirls.blogg.se

2012-04-17 // 11:36:57

har frågestund , kom gärna med lite frågor ! :)

kram

2012-04-17 // 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback