behind my smile, is everything you’ll never understand..

Har nyss ätit middag, fiskpinnar uuhhääk snusk, men tvingade i mig en..D:
Men sitter även och pratar med Stefan, och väntar på att Evelina ska logga in:c
vill ju blir klar med samhälls skiten inför imorgon..D:
Menmen snackat med mamma för en stund sen också om navelpiercing, och det
blev ett ja hihi:')
Men ska vänta med att göra den tills jag mår bra eftersom just nu är mitt immunförsvar
nedbrytet och massa vilket utgör att de kommer ju vara ännu större chans för infektioner..
Men ska snart be henne ringa mig igen, måste fråga lite saker så
att pappa kan ringa till läkaren och fixa ny tid osv.
¨
Men nu gör jag inget spec, sitter bara och checkar lite navelsmycken som ja ska be folk
köpa till mig sen haha:') Hittat några intressanta;) men aja ett tag kvar tills jag kan börja
köpa sånt efter att ja tatt hålet..
Menmen nu har jag inget mera åh skriva. Åh ska lägga mig och ta
ett långt varmt bad nu se om mina leder blir något bättre, dem dödar mig just nu..
Bloggar kanske senare.
Ciao:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback