ask me to stay

Sitter i soffan med mamma och kollar teve nu, pratar även med Stefan.
Åh hela dagen har jag tagit det lugnt, och är happyface nu för har fått mina
nya tabletter nu så slipper ha så himla ont.
Men på torsdag ska jag till sjukhuset så får se om dem ser något fel då..
vilket jag hoppas på, orkar inte med detta längre.. D:
¨
Juste fick typ en hjärtattack förut när jag hade en enorm spindel ovanför
huvudet.. åh är liksom livrädd för spindlar haha:c
Så har jag även gosat och lekt med mina kissebebisar, så otroligt söta dem är
nu, och så himla störda haha.
¨
Men nu har jag inte mycket mera åh skriva, jag bloggar väl senare under
dagen. Imorgon har halva veckan gott så snart är det helg igen tack
och lov! får se vad jag hittar på då^^
Jo juste har bestämt att ja ska kolla på bio om någon vecka på filmen
"älska mig igen" men vet nt vem ja ska gå med... NÅGON FRIVILLIG?!
annas får ja väll försöka tvinga med ngn haha;$
Men vi hörs senare, Ciao:*
dagens outfit: mjukisar-BikBok // tröja- esprit // halsduk-Cubus
mina små sötnosar:*
haha åh i bakgrunden x')


svar: Tack detsamma sötnos! :)

2012-04-17 // 17:41:30

så söta katter !<3

2012-04-17 // 21:24:09

ha en bra kväll :)

2012-04-17 // 22:31:35
» emma

ååååh såå söööta:D:D:D

2012-04-22 // 15:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback